…stăruiau în LEGĂTURA frățească

Săptămînile ce au trecut a fost evanghelizare și în județul Botoșani. În tot județul. Tot ceea ce știu despre acest eveniment este că sîmbătă seară (28 ianuarie 2009) a predicat fratele Ilie Potop din Suceava. Spun asta pentru că am participat și eu la acel moment de evanghelizare, dar nu pot spune nimic mai mult pentru că nu am fost prezent tot timpul și nici nu am avut pe nimeni (disponibil) să-mi paseze și mie informațiile despre evanghelizare.

Și mai spun aceasta pentru a atrage atenția, din nou, pentru că am mai cerșit ajutorul acu’ 3 luni, asupra faptului că am nevoie de colaboratori, oameni care posedă și doresc să-mi transmită informații corecte și precise despre ceea ce se întîmplă în județul Botoșani. Eu încă aștept.

Precizez aici că sînt student în SUCEAVA și nu am cum să fiu „în teren” pentru a aduna informații despre Botoșani. Am mers să cer ajutor de cîteva ori, atunci cînd am fost acasă, dar se pare că unii sînt prea ocupați pentru a da forward cu informațiile pe care le primesc pe e-mail, ca să ajungă și la mine. Reamintesc că orice afli și știi că e bine de știut de toată lumea (cum a fost această perioadă de evanghelizare la sate, apoi în orașe, dar și adresele bisericilor din județ, eventual și o poză) doresc să-mi fie trimis pe adresa a_j_jita@yahoo.com, pentru a încropi un site al județului care să fie de un ajutor real botoșănenilor, nu doar o păcăleală.

Dacă ești din Botoșani, atunci te rog să promovezi Botoșaniul Evanghelic pe blogul sau site-ul personal, pentru ca lumea să înceapă să afle de existența lui.

Îți mulțumesc în Numele Domnului Isus, singurul care te poate răsplăti pentru efortul tău!

Andrei Jităreanu

Lasă un răspuns

