Fotografie – Ridica-mi-voi ochii către cer

Click pentru a vedea la dimensiunea completă
Ridica-mi-voi ochii către cer

Ridica-mi-voi ochii către cer

Fotografie realizată de ©Andrei Jităreanu

Despre fotografie:

Ei bine, eram într-o fereastră de 2 ore la facultate, și m-am dus într-un parc să stau pe o bancă. Cum aveam aparatul foto la mine, am hotărît să fac niște fotografii, dar pentru că doream să testez tot felul de chestii pe lumina puternică pe care soarele mi-o oferea. Am pus aparatul cu obiectivul în sus, pe picioare, în brațe (nu pe trepied, pe bi-ped:), și am apăsat declanșatorul, fără să știu că de-asupra mea era un copac a cărui crengi se întindeau așa de frumos pe marea de albastru a cerului de deasupra mea. Abia acasă am descoperit ce fotografiasem, pentru că aproape nicioadă nu mă uit pe ecranul LCD al aparatului la poze, din două motive: pe calculator se vede altfel, iar folosirea LCD-ului îmi consumă bateria, pe care o pot folosi pentru încă alte cîteva zeci de poze. Enjoy!

Andrei

2 thoughts on “Fotografie – Ridica-mi-voi ochii către cer

  1. nuclearrr

    Si cerul era foarrrte albastru!
    Asa se vede cerul in studentie; mi-aduc aminte, daaa:)

  2. Andrei Autor articol

    cerul este albastru… dar este puțin „ajutat” de PhotoShop :) cred că în zilele de azi nu prea mai există fotografie digitală fără PhotoShop…

Lasă un răspuns

