Un nou blog botoșănean

Ligia Apăscăriței îmi face plăcuta surpriză de a-și deschide un blog. Îi urez un călduros bun venit în lumea blogurilor, și mult spor și putere de lucru! Articolul cu care debutează este

Imaginea de sine… partea I

„Acum, aşa vorbeşte Domnul: …te chem pe nume: eşti al Meu….. Eu dau Egiptul ca preţ pentru răscumpărarea ta, Etiopia şi Saba în locul tău. De aceea, pentru că ai preţ în ochii Mei, pentru că eşti preţuit şi te iubesc, dau oameni pentru tine, şi popoare pentru viaţa ta. ” Isaia 43:1-5

Dicţionarul de psihologie Larousse defineşte stima de sine ca valoare de sine, competenţă, asociată de către un individ imaginii pe care o are despre sine.

Imaginea de sine se formează ca urmare a interiorizării a ceea ce au spus ceilalţi despre noi. Nu ne naştem cu o stimă de sine ridicată sau scăzută, aceasta se contruieşte în mediul familial, societal, în relaţia pe care o am cu Dumnezeu.[…]”

Citiți continuarea articolului AICI.

De asemenea, în următoarele zile va publica și celelate părți, de aceea reveniți pentru a citi aceste articole pe o temă atît de importantă și care macină în primul rînd tinerii.

Lasă un răspuns

