Botoșaniul Evanghelic ajunge în topuri, sau despre cît este de importantă tehnologia

Ieri, 13 Iunie, situl Botoșaniul Evanghelic a înregistrat 118 vizite și a intrat în topul primelor 100 de bloguri aflate în creștere, de pe platforma WordPress.com în limba română, după cum am citit pe România Evaghelică.

Majoritatea traficului a venit de pe Google, după căutările „speranța la botosani” sau „speranta evanghelizare”. Zilele precedente siteul a avut vizite (o medie de 50/zi) care au provenit din aceleași căutări, alături de căutările despre bisericile evangelice din județ.

Acest lucru îmi dovedește din nou faptul că oamenii caută știri și informații despre evenimentele majore care se petrec în județ, iar Internetul este poate cea mai la îndemînă sursă de informare de pînă în prezent. Este ușor de căutat și ușor de citit. Dacă ajungi pe situl care trebuie, atunci poți afla toate informațiile de care ai nevoie despre un anume eveniment, bineînțeles dacă articolul este bine documentat și bine scris, iar asta te scutește de multă umblătură sau alte telefoane și demersuri de informare „din om în om”. Unul dintre marile avantaje oferite de tehnologie este faptul că informația (o campanie de promovare) poate fi răspîndită eficient, repede și aproape gratis, asta dacă există un public educat să caute corect ceea ce au ei nevoie.

Tehnologia nu este chiar așa „rea” cum ni se predică în biserici că este. De fapt, mulți care vorbesc despre tehnologie, observ eu, n-au nici un fel de tangență cu ea, prin urmare nici autoritatea să dea învățătură despre aceasta.

Dimpotrivă, sunt de acord cu Ovidiu Fărcaș și cu ceea ce scrie într-un articol în care scrie despre cum să slujești Domnului prin tehnologie. Acest articol a apărut și în revista Ecouri Creștine.

13 thoughts on “Botoșaniul Evanghelic ajunge în topuri, sau despre cît este de importantă tehnologia

  1. k.john

    felicitari! sa speram ca bisericile din botosani vor organiza si evenimente, ca sa fie despre ce se povesti..:-s

  2. Pingback: MatrixEvanghelia (30) S-a înecat Moise « Vindecătoru

  3. Andrei Autor articol

    Articolul a fost scris cu vreo 2 săptămîni înainte de inundații și avea un alt scop decît cel care cred mulți că îl au. Nu văd legătura. Ce treabă are situl cu inundațiile?

    P.S. Sunt din Dorohoi, deci care „voi” și care „ei”? Mama și sora pregătesc mîncare pentru 200 de sinistrați acum iar tata e la intervenție noaptea. Vreți să dau anunțuri de genul acesta pe BT Evanghelic? Oamenii au probleme, nu timp de pamflete.

    Cu tot respectul,

  4. ambasadorul

    Andrei,

    nu cred că-i vorba despre pamflet aici.
    dar totuși am aștepta niște informații actuale despre evanghelicii din Botoșani care sunt în zonele calamitate. Să știm măcar cum să ne rugăm pentru ei!

    Mult har!

  5. rasvancristian

    Da, Andrei, eu nu spun că nu faci treabă, eu vorbeam de blogul ăsta. IMAGINEA EVANGHELICILOR DIN BOTOŞANI depinde de tine.
    Dacă tot ţi-ai luat sarcina să o faci, ţine-te onorabil de chestia asta. DA, ASTFEL DE ANUNŢURI TREBUIAU DATE PE BLOGUL TĂU, FĂRĂ SĂ-ŢI SCOŢI FAMILIA ÎN FAŢĂ. Se puteau face. Cum te duce capul la postări frumoase, cred că ai şi minte să arăţi ce spun eu.
    Poze… Spi că-ţi place fotografia… Nu te doare să vezi blogul judeţului tău evanghelic arătînd ca o varză? Fără un cadru de la inundaţii?
    Dacă nu sensibilizezi oamenii, cine vrei să o facă?
    N-ai decît să nu ţii cont de ce spun eu aici! Faci cum te taie capul…

  6. rasvancristian

    Şi încă ceva: deschide cont să trimitem pentru sinistraţi. Eşti în vacanţă, ai timp… Eu am toată încrederea în tine că poţi să faci treabă bună. Domnul să te ajute, Andrei!

  7. rasvancristian

    Vreau poze de la Dorohoi, cred că şi cei din America sau mai ştiu eu de unde vor asta. Nu să te vezi tu- că eşti prea curat pentru asta- ci cum e pe la tine.

  8. Andrei Autor articol

    @ambasadorul, eu cred că știți cum să vă rugați pentru ei. Nici nu știu bine cine și cum a fost afectat dintr-un simplu motiv: comunicarea. Am trimis e-mailui pastorilor în repetate rînduri rugîndu-i frumos să țină legătura cu mine și să-mi comunice informațiile pe care le dețin, dar pînă acum lipsă, gaură pauză.

    @rasvancristian, nu depinde de mine imaginea evanghelicilor din județul Botoșani. Mai degrabă imaginea acestui blog depinde de mine, la care lucrez (aproape) singur. Sunt ajutat așa, sporadic de cîte cineva. M-am gîndit și să deschid un cont, dar cine să administreze banii, cine să transporte ceea ce am putea cumpăra? Ar fi cine, dar trebuie să fiu luat în seamă. Toți cei care știu de Bt EV cred că e o glumă a unui împătimit de bloguri. Sunt sigur că bisericile au făcut ceva, au fost, au constatat, s-au mobilizat cum să ajute la repararea caselor, dar cu mine cine să comunice?

    Poate merg azi să fac niște fotografii, că pînă ieri a ploua torențial, ți-era milă să dai și cîinele afara, darămite să ieși la fotografii. Oricum, dacă e să fim cinstiți cam știți ce e la Dorohoi, de 2 zile sunt difuzate permanent imagini pe Realitatea sau alte televiziuni.

    Iar de familia mea am zis ca să arăt că se face ceva aici. Știu mai mulți care fac ceva pentru cei mai nefericiți acum, eu am dat doar un exemplu ca să vă arăt că nu e chiar cum se crede, că se stă cu mîinile în sîn. Dacă nu ziceam nimic atunci lumea spune că stăm și nu ne pasă, dacă zic, lumea zice că mă laud.

    Da, multă rugăciune momentan să ne dea El înțelepciunea necesară să facem ceva pentru acești oameni.

  9. rasvancristian

    Andrei, poate nu e momentul, dar caută să vezi filmul „War Photographer”, care este prezentarea vieţii lui James Nachtwey. Ai să înţelegi că nu ceea ce dau televiziunile contează- oh, Doamne, nu! chiar deloc!- ci imaginile preluate de oamenii cu adevărat talentaţi şi cu dragoste, de oamenii din spatele camerei. Iar tu eşti un băiat credincios şi talentat.

    http://www.imdb.com/title/tt0309061/

    Nu ştiu cum vei face. Vezi şi la Marius (Cruceru), el e în vorbă cu pastorii de acolo. De ce să nu deschizi tu contul? Aici, pe Botoşaniul Evanghelic? În condiţii de criză trebuie să devii lider. Aşa a fost şi pe vremea Judecătorilor. Dar de David? ce să mai vorbim…

    Andrei, ne rugăm şi ne purtăm ca şi cum am fi cu El în cameră sau pe stradă cu tine şi cu El. Tu eşti acolo: ajută-mă şi pe mine să fiu alături de voi… Şi odată cu mine, pe mulţi alţii…

  10. rodica botan

    Andrei…aduna idei. Daca mama si sora fac de mincare, sint sigura ca si alte surori care vor sa slujeasca dar nu stiu cum sa o faca li se pot alatura. De ce sa nu dai asemenea informatii? Tatal tau poate folosii ceva ajutoare? De ce sa nu chemi barbati sa-l ajute? Unii oameni vor sa faca ceva dar nu au initiativa singuri.

    Si da…cred ca e bine sa deschizi account. Mincarea este pe bani. Gasesti citiva oameni de incredere care sa se ocupe de asa ceva. Daca ai un asemenea account sau o adresa unde sa se trimita ceva ajutoare am sa le pun si pe blogul meu. Si am sa le trimit prietenilor mei de aici din SUA. Si lasa sa spuna cine ce-o vrea…oamenii vor vorbii oricum si daca faci ceva si daca nu faci- nu a fost intotdeauna asa?

    Domnul cu tine – nu uita …poate pentru o vreme ca asta ti-ai facut blog…

  11. Lucian Bureriu

    Mă interesează mai mult emisiunile televiziunii ateiste de la noi, din San Francisco Bay Area.

Lasă un răspuns

